Switch voor je nieuwe baan als “Officemanager”
Voor een relatie van ons zoeken we een zelfstandige Officemanager. Het betreft een klein ingenieursbureau in Overijssel met een flinke groeipotentie. Ze zijn sterk op het gebied van smart monitoring en smart building. Grote villa’s en luxe bedrijfspanden zijn voornamelijk onderdeel van hun orderportefeuille.
Veelvoorkomende taken en verantwoordelijkheden oa.:
-administratieve taken, zoals het bijhouden van de agenda, het beheren van het archief en het verwerken van de post
-opstellen en verzenden van facturen
-facilitaire taken, zoals het op orde houden van de voorraad kantoorspullen en functies toebedelen aan kantoorruimtes
-beantwoorden en eventueel doorverbinden van binnenkomende telefoontjes
-organiseren van vergaderingen, bedrijfsuitjes en bijeenkomsten
notities maken tijdens vergaderingen en deze uitwerken.
De ideale kandidaat beschikt over?
-Minimaal afgeronde MBO opleiding;
-3-5 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
-Communicatief sterk en representatief;
-Je bent proactief en je weet van aanpakken;
-Zelfstandig, stressbestendig en kunt overzicht bewaren;
-16/24 uur per week beschikbaar.
Wat hebben wij jou te bieden?
Je komt te werken in een jong en snelgroeiend bedrijf. Dit bedrijf biedt goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Reageer op deze vacature
Interesse in de Switch naar je nieuwe werkgever? Dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en recente cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik va de button “solliciteer nu”. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar: Lindsey 06-23150132 & Joyce 06-42836104