HR medewerker
Switch voor je nieuwe baan als HR medewerker.
Voor een relatie van ons, een carroseriebedrijf, zijn wij opzoek naar een zelfstandige HR medewerker.
Als HR medewerker houdt jij je dagelijks bezig met alle voorkomende operationele HR taken. Taken en verantwoordelijkheden zijn oa:
- Werving & selectie: jij schrijft onze vacatureteksten, voert sollicitatiegesprekken en onderhoudt contacten met uitzendbureaus en scholen. Daarnaast ben je in staat om een netwerk op te bouwen dat jou helpt de juiste collega’s te vinden.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor uiteenlopende vraagstukken vanuit leidinggevenden en medewerkers.
- Samen met de directie werk jij aan de professionalisering van de HR-processen/ het HR-beleid.
- Je bent verantwoordelijk voor een juiste verzuimadministratie en onderhoud pro-actief contact met de medewerkers en arbodienst.
- Je verwerkt de personeelsadministratie. Je stelt arbeidsovereenkomsten op, zorgt voor de vastlegging van de in- door- en uitstroom, je draagt zorg voor het bijhouden van de personeelsdossiers en bent verantwoordelijk voor de urenregistratie.
- Jij bent verantwoordelijk voor de opleiding & ontwikkeling van de medewerkers binnen ons bedrijf.
Daarnaast ondersteun je de leidinggevende bij HR vraagstukken en zorg jij ervoor dat het HR beleid binnen deze groeiende en dynamische organisatie naar een next level wordt getild. Als HR medewerker rapporteer je aan de algemeen manager en werk je samen met diverse afdelingen binnen de organisatie.
De ideale kandidaat beschikt over?
- Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau verkregen door ervaring dan wel opleiding;
- Opleiding in de richting van HRM of P&O;
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt affiniteit met techniek;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal. Beheersing van de Duitse en Engelse taal is een pré;
- Je bent zelfstandig, proactief en denkt in oplossingen;
- Woonachtig in omgeving van Almelo;
- 24-28 uur per week beschikbaar.
Wat hebben wij jou te bieden?
Je krijgt een uitdagende baan binnen een jong en enthousiast team en komt te werken binnen een platte organisatie met een 40 tal collega’s om je heen. Na een tijdelijk contract heb je, bij goed functioneren, uitzicht op een vast dienstverband. Daarnaast krijg je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioen, reiskostenvergoeding, werkkleding, werkfruit en volop ontwikkelingsmogelijkheden). Je komt terecht in een internationale, dynamische en gezonde werkomgeving. Je komt rechtstreeks op contract bij onze relatie.
Reageer op deze vacature
Interesse in de Switch naar een nieuwe werkgever dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik van de button ‘’ solliciteer nu ‘’. Uiteraard zijn wij ook telefonische bereikbaar: Lindsey Teussink 06-23150132 & Joyce Kogelman 06-42836104