Switch voor je nieuwe baan als Technische commercieel medewerker binnendienst.

Voor een groeiende, klantgerichte organisatie met een sterke focus op kwaliteit en advies, zijn wij op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker die het team vanuit de binnendienst komt versterken. In deze veelzijdige rol krijg je de kans om jouw commerciële vaardigheden te combineren met technische kennis, in een professionele B2B-omgeving.

Als Technisch Commercieel Medewerker ben je een belangrijk aanspreekpunt voor klanten en werk je nauw samen met de buitendienst. Je houdt je dagelijks bezig met het opstellen en opvolgen van offertes, het onderhouden van klantrelaties, het adviseren van klanten en het coördineren van technische oplossingen. Daarnaast werk je intensief samen met leveranciers en zorg je dat alle interne systemen up-to-date blijven.

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en website.
  • Opstellen en opvolgen van offertes, verwerken van orders en borgen van afspraken.
  • Ondersteunen van de accountmanagers bij hun werkzaamheden.
  • Contact onderhouden met leveranciers over technische producten, prijzen en levertijden.
  • Meedenken over technische oplossingen, eventueel opstellen van technische plannen en berekeningen.
  • Signaleren van verbeterkansen binnen het salesproces en klantbenadering.

De ideale kandidaat beschikt over?

Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte professional die energie haalt uit het schakelen tussen techniek en commercie. Je werkt gestructureerd, bent communicatief sterk en voelt je thuis in een dynamische werkomgeving waar klanttevredenheid voorop staat.

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bijvoorbeeld richting commercie, sales, techniek of elektrotechniek.
  • Enkele jaren werkervaring in een B2B-omgeving, bij voorkeur in een vergelijkbare binnendienstfunctie.
  • Affiniteit met techniek; kennis van elektrotechniek en/of lichtplannen is een pré.
  • Goede beheersing van Microsoft 365 en bij voorkeur ervaring met CRM-systemen.
  • Beschikbaarheid van minimaal 32 uur per week.
  • Een klantgerichte, proactieve en collegiale werkhouding.

Wat hebben wij jou te bieden?
Je komt terecht in een professionele werkomgeving waar ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Je werkt in een compact, hecht team met korte lijnen en veel ruimte voor eigen inbreng. Er is veel aandacht voor jouw ontwikkeling, zowel op technisch als commercieel vlak.
Je komt rechtstreeks in dienst van onze opdrachtgever.

Reageer op deze vacature

Interesse in de Switch naar een nieuwe werkgever dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik van de button ‘’ solliciteer nu ‘’. Uiteraard zijn wij ook telefonische bereikbaar: Lindsey Teussink 06-23150132 & Joyce Kogelman 06-42836104

Nu solliciteren voor deze functie