Switch voor je nieuwe baan als ”Administratief medewerker ”
Voor een vooruitstrevende en bekroonde Amsterdamse projectontwikkelaar zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Je komt te werken in het team finance & control team van ca 5fte collega’s. Je werk uitvoering met de project- en uitvoeringsteams.
Wat ga jij doen;
De dagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit het verwerken van inkoopfacturen, opstellen van verkoopfacturen, verwerken van diversen bankboeken en het voorbereiden van de betalingen. Daarnaast bijkomende algemene administratieve werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding van circa 30 tot 40 entiteiten, allen verschillend qua complexiteit en aard.
De ideale kandidaat beschikt over:
– Minimaal MBO werk- en denkniveau;
– Een aantal jaren relevante werkervaring;
– Je hebt een flexibele instelling met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Je kunt initiatief nemen, bent proactief en kunt prioriteiten stellen;
– Je bent communicatief sterk;
– Beschikbaar voor minimaal 24-40 uur per week.
Wat hebben wij jou te bieden:
Je komt te werken binnen een vooruitstrevende organisatie met een no-nonsense cultuur. Collega’s die samen voor uitblinkende resultaten gaan. Een hippe en gezellige werkomgeving met veel oog voor team building, denk aan vrijdagmiddag borrels, lunches, bedrijfsuitjes enz. Binnen deze organisatie is het salaris afhankelijk van je kennis en kunde, je krijgt op fulltime basis 40 vakantiedag, een goede pensioenregeling, laptop, telefoon, de mogelijkheid tot een leasefiets en een sportregeling. De organisatie is gevestigd in de wijk Zuidas te Amsterdam, vlak bij het station.
Reageer op deze vacature
Interesse in de Switch naar je nieuwe werkgever? Dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en recente cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik va de button “solliciteer nu”. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar: Lindsey 06-23150132 & Joyce 06-42836104