Switch voor je nieuwe baan als Administratief medewerker
In deze allround administratieve functie ben jij een centrale schakel binnen de organisatie. Je ondersteunt diverse afdelingen en zorgt ervoor dat zowel de financiële als organisatorische processen efficiënt verlopen.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen (crediteuren en debiteuren)
- Opvragen van bonnen en opstellen van facturen
- Verwerken van urenregistratie van monteurs in Profity en Timesplitter
- Opstellen en beheren van contracten met onderaannemers
- Beheren van centrale mailboxen en telefooncentrale
- Bestellen van kantoor- en facilitaire benodigdheden
- Ondersteunen bij KAM-taken zoals Toolbox-voorbereidingen en veiligheidsdocumentatie
- Bijhouden van gegevens in systemen zoals Bouwpas en NEN-normen
De ideale kandidaat beschikt over:
- MBO+ werk- en denkniveau
- Ervaring in een administratieve rol, bij voorkeur binnen een technische of bouwomgeving
- Nauwkeurig, zelfstandig, communicatief vaardig en oplossingsgericht
- Ervaring met Profity, Timesplitter of vergelijkbare systemen is een pré
Wat hebben wij jou te bieden:
- Een veelzijdige functie binnen een groeiend bedrijf met een sterke reputatie in aluminium geveloplossingen
- Een prettige werksfeer in een betrokken en deskundig team
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ruimte om mee te groeien in verantwoordelijkheden, ook richting KAM-ondersteuning
Reageer op deze vacature:
Interesse in de switch naar je nieuwe werkgever? Dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en recente cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik via de button ‘’ solliciteer nu’’. Uiteraard zijn wij ook telefonische bereikbaar: Lindsey 06-23150132 & Joyce 06-42836104.