Financieel administratief medewerker m/v
Switch voor je nieuwe baan als “Financieel Administratief Medewerker”.
Voor een relatie van ons, namelijk Bünte Benelux BV, zijn wij wegens uitbreiding van het operationele team opzoek naar een financiële kracht.
Bünte Benelux opereert sinds 2018 als dochteronderneming onder ons moederbedrijf Helmut Bünte GmbH. Sinds 1990 zijn zij actief binnen de branche van trailer-onderdelen.
Na de groei van de afgelopen jaren, is het geheel duidelijk geworden dat zij een professional zoeken ter uitbreiding van het team. Iemand die een sleutelpositie wil uitvoeren binnen een groothandelsbedrijf.
In deze vrije en zelfstandige positie zorg je ervoor, dat de financiële processen perfect aansluiten op onze maandelijkse en jaarlijkse budgetten. Als groothandel in de B2B markt, verdienen zij hun geld tenslotte door transacties met een marge. Hierbij is jouw ervaring een belangrijk punt, maar je hebt ook de mogelijkheid om bepaalde processen naar eigen voorkeur in te richten.
Wat ga je precies doen?
- Dagelijkse uitgaande facturering (incl. geautomatiseerde grootboekingen).
- Wekelijks terugkerende rapportage vanuit het debiteurenbeheer.
- Opdrachtbevestigingen controle t.o.v. leveringen, reclamaties en factuurcontrole van onze inkopen bij onze leveranciers.
- Voorsortering van alle binnenkomende facturen, welke geplaatst worden in onze ‘automatisering ter betaling’.
- Indien je over goede ervaring en kennis beschikt van het financiële grootboek, is dit zeker een pré en bepalend voor het salaris uitgangspunt.
Voor de komende jaren zullen zij als kleine organisatie groeien naar een middelgroot bedrijf van ongeveer 10-12 collega’s. Je groeit dus mee in deze nieuwe positie, met jouw input kun je daarom van grote waarde worden binnen het bedrijf.
De ideale kandidaat beschikt over?
- Afgeronde MEAO/MBO financiële administratie.
- Heeft in de loop der tijd cursussen gevolgd om in de materie bij te blijven.
- Minimaal 5 jaar werkervaring. Dit is een must!
- Kennis van grootboekadministratie en belastingaangiftes is een pré. Wel gelet op de minimale werkervaring.
- Beheerst de Duitse taal zo goed mogelijk in woord en geschrift
- Woont max. 20/30 km in een straal rondom Wierden.
- 16/24 uur per week beschikbaar
- Ziet als een uitdaging om in een jong, groeiend bedrijf een sleutelpositie in te nemen.
Wat hebben wij jou te bieden?
Je komt te werken binnen een organisatie wat volop in ontwikkeling is. Een bedrijf met toekomstperspectief en oog voor persoonlijke ontwikkeling.
Je komt rechtstreeks in dienst bij onze relatie met een vast salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden . Tevens is er kans om binnen de organisatie door te groeien en zijn er opleidingsmogelijkheden.
Reageer op deze vacature
Interesse in de Switch naar een nieuwe werkgever dan komen wij graag met jou in contact. Graag ontvangen wij jou motivatiebrief en cv. Je kunt deze sturen naar info@switchrecruitment.nl of maak gebruik van de button ‘’ solliciteer nu ‘’. Uiteraard zijn wij ook telefonische bereikbaar: Lindsey Teussink 06-23150132 & Joyce Kogelman 06-42836104